سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرداخت قبض با قبضینو

نظر

تامین اجتماعی من :

منطور از آخرین سال مالی چیست ؟    منظور از آخرین سال مالی در هنگام مراجعه بازرس تامین اجتماعی، آخرین سالی است که صورت‌های مالی به تایید مجمع رسیده باشد.    بیمه ای    امور درآمد و وصول حق بیمه    حسابرسی از دفاتر قانونی آدرس مرکز    1-آدرس مراکز درمانی ؟ 2-آدرس سامانه ورود به مراکز درمانی؟ 3- مراکز درمانی نزدیک محل سکونت؟ 4-آدرس سیستم نوبت دهی در مراکز درمانی؟ 5-چنانچه نتوانیم در مراکز درمانی نوبت بگیریم و بیمار اورژانسی داشته باشیم به چه صورت می توانیم وارد مراکز درمانی شویم؟ درمانی    درمان مستقیم    استعلام مراکز درمانی ابطال سهمیه کارگر ساختمانی    در صورت ابطال سهمیه چه باید کرد؟    پس از احراز اشتغال به کار در صنعت ساختمان و ثبت نام در سامانه رفاهی کارگران ساختمانی و ارائه در خواست بیشتر می باشد.    بیمه ای    امور نامنویسی و حسابهای انفرادی    بیمه کارگران ساختمانی اپلیکیشن تامین اجتماعی من    1- آیا از طریق اپلیکیشن تامین اجتماعی من می توان فیش بیمه شدگان را صدور و پرداخت کرد؟ 2- آیا از طریق اپلیکیشن تامین اجتماعی من ارسال لیست انجام شود؟ 3-آیا می توان از طریق اپلیکیشن تامین اجتماعی من فیش مستمری دریافت کرد؟ بیمه ای    خدمات غیرحضوری ، سامانه های قدیمی    اپلیکیشن تامین اجتماعی من اتباع خارجی    آیا بیمه بیکاری به اتباع تعلق می گیرد؟    خیر،برابر ماده 5 قانون تامین اجتماعی و مفاد قانون بیمه بیکاری مشمولین خارجی بهرمندی از بیمه بیکاری منظور نمی گردد.    بیمه ای    امور بیمه شدگان    بیمه بیکاری احراز شرایط پرونده جهت ارسال برای تعیین قصور    اگر فرد دچار حادثه ناشی از کار شود و حق بیمه ای جهت وی ارسال نشده باشد، چگونه مستمری از کارافتادگی به وی تعلق می گیرد؟ بیمه ای    امور بیمه شدگان    احراز شرایط پرونده جهت ارسال برای تعیین قصور احراز هویت بازماندگان    مستمری بگیران خارج از کشور به چه طریقی احراز هویت میشوند؟ بیمه ای پیشخوان 24، خدمات تامین اجتماعی و پرداخت قبض    امور بیمه شدگان    بازنشستگی اخذ نوبت در سامانه غیر حضوری    امکان اخذ نوبت در سامانه غیرحضوری وجود دارد؟    امکان اخذ نوبت از طرق ذیل امکان پذیر است: 1.نوبت دهی اینترنتی با مراجعه به آدرس nobat.tamin.ir برای مراکز درمانی 2.نوبت دهی اینترنتی با مراجعه به آدرسreserve.tamin.ir برای ادارت کل استانی، شعب بیمه ای و کارگزاری 3.نوبت دهی از طریق دستگاه های وب کیوسک 4.نوبت دهی از طریق اپلیکیشن موبایل جهت گوشی های اندروید ( قابل دریافت از طریق کافه بازار و سایت tamin.ir ) 5.نوبت دهی از طریق مراجعه حضوری 6.نوبت دهی از طریق کد دستوری USSD با سرشماره (*4*1420# )، می باشد.

 یکی از مهم‌ترین نیازهای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی آگاهی از سوابق بیمه‌ای است. بسیاری از ما می‌خواهیم بدانیم چقدر سابقه بیمه داریم؟ آیا تمامی سوابق ما در دست این سازمان هست یا خیر؟ و بسیاری سوالات دیگر که برای پاسخ به هر یک از آن‌ها استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی بهترین راه پیش روی ماست. خوشبختانه برای مشاهده سوابق بیمه سازمان تامین اجتماعی روش‌های مختلفی وجود دارد. از مشاهده سوابقه بیمه با کد ملی و از طریق سایت تا مشاهده سابقه بیمه با استفاده از کد USSD و یا از طریق اپلیکیشن سازمان تامین اجتماعی. تمامی این روش‌های برای راحت‌تر کردن روند استعلام سوابق در احتیار بیمه شدگان عزیز قرار گرفته‌اند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب سازمان و صرف وقت و هزینه، تمامی سوابق بیمه‌ای خود را با جزئیات مشاهده کنند. ما در این مقاله از وبلاگ پیشخوان 24 تمامی روش‌های مشاهده سوابق تامین اجتماعی را گرد هم آوردیم تا پس از مطالعه آن به سادگی سوابق بیمه‌ای خود را مشاهده کنید و پاسخ تمامی سوالات خود را پیدا کنید. با ما همراه باشید.

مشاهده سابقه بیمه با کد ملی یا شماره بیمه

در حال حاضر برای استعلام سوابق بیمه سازمان تامین اجتماعی تنها امکان استعلام سوابق بیمه با کد ملی در اختیار بیمه شدگان قرار دارد و مشاهده سوابق بیمه با شماره بیمه امکان پذیر نیست. اما قبل از هر کاری برای دسترسی به سوابق بیمه خود باید حتما در سایت سازمان تامین اجتماعی ثبت نام کنید. برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سایت تامین اجتماعی کافیست مراحل زیر را به سادگی دنبال کنید تا ثبت نام شما در سامانه کامل شود.

ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی

1 ) برای ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی و مشاهده سوابق بیمه و استفاده از دیگر امکانات این درگاه خدمات الکترونیکی، ابتدا باید به آدرس اینترنتی www.sabeghe.tamin.ir مراجعه کنید.

حوه اخذ و پرداخت برگ پرداخت غیر حضوری (اینترنتی) بیمه شدگان اختیاری ، حرف و مشاغل آزاد به چه صورت می باشد؟
جواب: بیمه شدگان مذکور در ابتدا می بایست به شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه نموده و توافقنامه‌ای جهت صدور برگ پرداخت از طریق اینترنت را تکمیل و نام کاربری و رمز عبور خود را جهت ورود به سامانه دریافت ‌نمایند . سپس از طریق مراجعه به سام اقدام  به صدور برگ پرداخت نموده و پس از ثبت درخواست در سامانه ، کد پیگیری به منظور تعیین وضعیت برگه پرداخت به بیمه شده تخصیص داده می‌شود  درخواست بیمه شده به شعبه ارسال  و در صورت حائز شرایط بودن، برگ پرداخت قابل چاپ به بیمه شده ارائه می‌گردد. بیمه شدگان  محترم می‌توانند پس ازدریافت برگ پرداخت، با استفاده از سامانه تلفن بانک، بانک رفاه یا بصورت آنلاین و از طریق لینک پرداخت درگاه بانک رفاه در سامانه ارائه غیرحضوری برگ پرداخت بیمه شدگان اقدام به پرداخت مبالغ برگ پرداخت نمایند. مشاهده آخرین مبلغ واریزی بیمه تامین اجتماعی


سوال: حداکثر زمان ثبت پرداختی در سامانه از طریق برگ پرداخت غیر حضوری (اینترنتی) چقدر می‌باشد؟
جواب: پس از پرداخت حق بیمه توسط بیمه شدگان و کارفرمایان محترم ، تاخیرات 72 ساعته ای به دلیل تاخیرات بانکی دروصول حق بیمه وجود دارد لذا آن دسته از کارفرمایان یا بیمه شدگانی که نیاز مبرم به وصول آنی حق بیمه دارند؛ می توانند از طریق سرویس استعلام آنی وصول حق بیمه و مراجعه به شعب سازمان اقدام نمایند.

سوال: در صورت عدم ا مشاهده برگ پرداختهای صادره شده در سیستم سبای شعبه در پورتال SAMT چه باید کرد؟
جواب: در صورتی که پس از 48 ساعت فیش صادره قابل مشاهده در پورتال نباشد بیمه شدگان محترم می بایست مجدداً درخواست صدور پرداخت داده و در شرایطی که برگه پرداخت به هر دلیلی صادر نگردد، می بایست به شعبه بیمه پردازی خود مراجعه نمایند.


سوال: چرا آخرین فیش پرداختی در سامانه صحیح نمایش داده نمی شود؟
جواب: اگر فیش قبلی به صورت حضوری از شعبه یا کارگزاری دریافت شده باشد در سامانه غیرحضوری نمایش داده نمی شود، در غیراین صورت مشکل تبادل اطلاعات است که باید به شعبه مراجعه نمایند.

 

اخبار :

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، فاطمه محمد بیگی تصریح کرد: ارائه ی دلائل کارشناسی در خصوص جزئیات لایحه ی نظام رفاه و تامین اجتماعی که مد نظر سازمان بوده و همچنین دلایل تابعیت سازمان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تبعات آن جهت بررسی و دفاع تبیین گردد تا از سازمانی با فرآیندهای هوشمند و الکترونیکی که در مسیر خدمت رسانی کیفی و بهنگام و تکریم واقعی ذینفعان بعنوان استانی سرآمد که با مدیریت شایسته و منطقی تامین اجتماعی استان در این میان صورت پذیرفته، پشتیبانی شود.

نماینده منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از انتخاب مدیران شایسته در مسیر آزمون انتخاب مدیران آینده که مدنظر سازمان بوده، گفت: در شرایطی که تامین اجتماعی در مسیر نهضت آی تی گام های اساسی را برداشته و امید است پیشگام تر از قبل در این مسیر حرکت نماید، اهتمام به دانش مدیریتی مثمر ثمر بوده و توجه مدیریت استان به بانوان، نیروهای جوان، متعهد و ایثارگر در پست های مدیریتی و حساس نیز قابل تقدیراست.

وی در ادامه ضمن اشاره به اهتمام به نیروی انسانی به ویژه جامعه گسترده تحت پوشش سازمانی به عظمت تامین اجتماعی به اجرائی نمودن مرخصی زایمان از شش ماه به نه ماه تاکید داشته که از سوی مدیریت استان عدم تعهدات دولت در تامین و پرداخت اعتبار بودجه این بخش تبیین گردید.

مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین نیز آگاهی و شناخت نمایندگان منتخب استان به مسایل سازمانی را از نقاط قوت در مسیر ارائه خدمات و پیشبرد سازمان در مسیر حمایت از حقوق 50 درصدی افراد تحت پوشش کشور عنوان نموده و تصریح کرد: سازمان بعنوان نهادی عمومی و غیر دولتی با دارا بودن بودجه ی سالانه ی 24 درصد کل کشور در استان صنعتی قزوین ماهانه بیش از 200 میلیارد تومان پرداخت حقوق 74 هزار خانوار مستمری بگیر و حدود هفت هزار مقرری بگیر بیمه بیکاری و دیگر هزینه های استانی و پرداخت 50 میلیارد تومانی هزینه درمان مستقیم و غیر مستقیم با کسری قابل توجه جهت تعهدات 18 گانه خود را با مطالبات معوقه 612 میلیارد تومانی از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی به تامین اجتماعی استان داشته و جهت احقاق حقوق جمعیت 64 درصدی تحت پوشش نیازمند حمایت های مقامات ارشد و نمایندگان می باشد و از نمایندگانی که وکیل مدافع مردم بوده انتظار میرود جهت اجرای از قوانینی که برای مخاطبین مردمی ترین نهاد عمومی جامعه تصویب می گردد دفاع همه جانبه داشته همانند قانونی که جهت پرداخت بدهی 250 هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تصویب گردید.

سیروی نصیری در ادامه افزود: در اجرای نظام شایسته سالاری در سال گذشته نیز آزمون سراسری انتخاب مدیران آینده در سطح کارکنان سازمان برگزار شد و با مد نظر قرار دادن امتیازهای مکتسبه تلاش بر انتخاب مدیران اصلح می باشد که در این میان تامین اجتماعی با ارائه خدمات به جمعیت تحت پوشش خود در افق برنامه 1404 سازمانی پایدار، پویا، چابک و سرآمد در پاسخگوئی با فرآیندهای هوشمند ارائه خدمات کیفی مانند ابلاغ و بازرسی الکترونیکی، نسخ الکترونیکی، حذف 560 هزار پرونده فیزیکی مخاطبین و راه اندازی پرونده هوشمند در سطح استان پس از تهران و ... به ذینفعان را مد نظر خود داشته و گام های اساسی را نیز در به سرانجام رساندن  نهضت آی تی خود برداشته است.

وی در راستای تبیین اقدامات سازمان در مسیر حمایت از مشاغل پرخطر در شرایط پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از امهال حق بیمه سهم کارفرما (20 درصد) در یازده رسته مشاغل حساس و پرخطر من جمله رستوران ها، حمل و نقل عمومی مسافر، مراکز گردشگری،  اماکن ورزشی، مدارس غیر انتفاعی، کتابفروشی ها، انتشاراتی ها و... و امکان تقسیط حق بیمه بدون اخذ جریمه از تیر ماه لغایت اسفند ماه 1399 خبر داد وگفت: افراد شاغل در موارد مذکور نیز پس از نامنویسی در سامانه بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بعد از پایش و اخذ اعتبار از سوی دولت برای آنان پیامک جهت برقراری مقرری بیمه بیکاری ارسال خواهد شد و تاکنون نیز 11 هزار و 348 نفر در سایت مذکور ثبت نام نموده که هفت هزار و 969 نفر تابع قانون تامین اجتماعی و کار بوده اند.

سیروس نصیری در خاتمه ضمن تقدیر از اهتمام نماینده منتخب مردم به توجه به نیروی انسانی گفت: خوشبختانه در استان قزوین تناسب سی درصدی مدیران خانم به آقا کاملا رعایت گردیده و بهره مندی از نیروهای ایثارگر و خانواده شهداء در پست های مدیریتی نیز شایان توجه بوده و امید است با شایسته سالاری مدیران رضایت باریتعالی و جمعیت تحت پوشش در سازمان مشاع بین النسلی تداوم یابد.وقتی از استانداردســازی مراکز خدمــات درمانی صحبت میشــود، قطعا یکی از پیامدهای این استانداردســازی را بایــد در ارتقای کیفیــت خدمات درمانی جســتوجو کرد. همچنین دکتــر علیرضا احمدزاده، مشــاور معاون درمان ســازمان تامیناجتماعی با اشــاره به تالشهایی که برای استانداردسازی خدمات درمانی تامیناجتماعی در سال97 ، انجام شــده، یادآور میشــود: »در بحث ارتقــای فناوری اطالعات در بخش درمان تامیناجتماعی، گامهای مهمی برداشته شده است. در این راستا عالوه بر اینکه در چند سال اخیر، سیستم HISیا همان سیستم اطالعات بیمارستانی در همه مراکز ملکی تامیناجتماعی مستقر شده، اخیرا نیز سیستم منشی الکترونیک در بخش درمان تامیناجتماعی به مرحله اجرا درآمده است که این سیستم برای اولین بار در استان هرمزگان رونمایی شد.« احمدزاده درباره عملکرد این

https://pishkhan24.com/tamin/blog