سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرداخت قبض با قبضینو

نظر

پیشخوان24 اپلیکیش چند منظوره است که تمام خدمات و سرویس های شهروندی را به صورت تجمیعی در اختیار کاربران قرار می دهد. سرویس های پیشخوان 24 شامل خدمات استعلام بیمه تامین اجتماعی، مشاهده سهام عدالت، استعلام قبوض و خلافی خودرو، پرداخت قبوض تلفن ثابت، همراه اول، قبض برق، قبض گاز، قیمت ارز و سکه، قیمت طلا و خدمات پیگیری مرسولات پستی و .... است. تمام سرویس های پایه ای اپلیکیش پیشخوان 24کاملا رایگان است.
خدمات پیشخوان 24 شامل موارد زیر است.

دمات خودرو

استعلام خلافی خودرو و موتور

کافیست شماره بارکد 8 یا 9 رقمی پشت کارت ماشین یا موتور خود را در صفحه استعلام خلافی خودرو وارد کنید و تمامی خلافی‌های ثبت شده توسط پلیس راهور را مشاهده کنید. علاوه بر مشاهده مبلغ خلافی، جزئیات دیگری از جمله محل جریمه، نوع جریمه و شرح تخلف نیز برای شما نمایش داده می‌شوند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که خلافی پرداخت شده از لیست جرایم شما در مراکز پلیس 10+ حذف شده است و پس از 10 روز کاری به صورت خودکار از پیشخوان 24 نیز حذف خواهد شد و نیازی به پیگیری ندارد. خلافی‌های استعلام گرفته شده را نیز می‌توانید نام‌گذاری کنید.

عوارض آزادراه

اپلیکیشن پیشخوان 24، امکان استعلام عوارض آزادراهی را نیز برای کاربران عزیز فراهم کرده است. کافیست شماره پلاک خود را در بخش عوارض آزادراهی وارد کنید و به راحتی وضعیت بدهی عوارض آزادراهی خود را مشاهده کنید.

عوارض طرح ترافیک

برای پرداخت عوارض طرح ترافیک نیز کافیست در بخش خدمات خودرو، گزینه عوارض طرح ترافیک را انتخاب کنید و با وارد کردن شماره پلاک خودروی خود بدهی آن را مشاهده کنید.

معاینه فنی

از آنجایی که پیگیری وضعیت معاینه فنی خودرو نیز برای رانندگان اهمیت زیادی دارد، این خدمت را نیز در پیشخوان 24 قرار دادیم تا خدمات ارائه شده به شما عزیزان کامل‌تر از هر اپلیکیشن دیگری باشد. کافیست کد VIN خودروی خود را وارد کنید و به سادگی وضعیت معاینه فنی خود را مشاهده کنید.**>

پلاک فک شده

بسیاری از ما خودروی شخصی داریم و به هنگام خرید و فروش خودروی کارکرده خود با مسئله‌ای به نام فک پلاک خودرو روبرو می‌شویم. پیگیری وضعیت فک پلاک خودروی فروخته شده اهمیت زیادی دارد زیرا در صورت عدم انجام این کار تمامی خلافی‌های صاحب جدید ماشین به پای صاحب قبلی نوشته می‌شوند و ممکن است برای شما دردسرساز شود؛ به همین دلیل پیگیری وضعیت پلاک فک شده نیز یکی دیگر از مهم‌ترین خدماتی است که در پیشخوان 24 در اختیار شما قرار گرفته است.

نمره منفی گواهینامه

اعمال نمره منفی رو گواهینامه رانندگان متخلف یکی از اقدامات پلیس راهننمایی و رانندگی برای کاهش خطرات ناشی از رانندگی پرخطر و یا رعایت نکردن قوانین است. هر یک از ما اگر خطایی مرتکب شویم که مشمول نمره منفی باشد باید بدانیم که چند نمره منفی روی گواهینامه ما اعمال شده است تا مانع از ضبط شدن گواهینامه خود شویم. کافیست کد ملی خود را در بخش نمره منفی گواهینامه اپلیکیشن پیشخوان 24 وارد کنید و وضعیت نمره منفی خود را مشاهده کنید.

تصادفات رانندگی

با استفاده از شماره VIN خودروی خود در بخش تصادفات رانندگی اپلیکیشن پیشخوان 24 نیز می‌توانید تعداد تصادفات رانندگی خود و جزئیات مربوط به هر یک را مشاهده کنید.

پرداخت قبوض

قبض آب

قبض آب هر دو ماه یک‌بار برای همگی ما صادر می‌شود و موظف به پرداخت آن هستیم. پیشخوان 24 امکان استعلام قبض آب را با استفاده از شناسه قبض در اختیار شما قرار داده است. علاوه بر امکان استعلام قبض آ ب با شناسه قبض آب امکان استعلام با استفاده از قبض کاغذی نیز وجود دارد. در این حالت کافیست شناسه قبض و شناسه پرداخت خود را از روی قبض کاغذی وارد کنید. همچنین امکان اسکن بارکد قبض کاغذی آب نیز وجود دارد و به راحتی می‌توانید استعلام قبوض خود را انجام دهید. پس از استعلام قبض آب، جزئیات قبض برای شما نمایش داده می‌شود و با انتخاب گزینه پرداخت می‌توانید از طریق درگاه بانک سامان قبض آب خود را پرداخت کنید.

با استفاده از اپلیکیشن پیشخوان 24، جزئیات قبض آب شما قابل مشاهده می‌باشد و دیگر نیازی به دریافت قبض کاغذی ندارید. با یک‌بار وارد کردن شناسه قبض، اطلاعات قبض آب شما در پیشخوان 24 ذخیره می شود. همچنین می‌توانید برای تمامی قبوض خود نام موردنظرتان را انتخاب کنید.

قبض برق

با توجه به حذف قبض کاغذی برق بسیاری از ما به دنبال راهی هستیم که هم بتوانیم جزئیات قبض خود را مشاهده کنیم و هم به راحتی و با اطمینان پرداخت خود را انجام دهیم. از آن جایی که خواسته‌ها و دغدغه‌های شما مهم‌ترین اولویت ما در اپلیکیشن پیشخوان 24 هستند استعلام و پرداخت قبض برق را نیز در لیست خدمات پیشخوان 24 قرار داده‌ایم. کافیست شناسه قبض خود را در بخش قبض برق وارد کنید و سپس گزینه استعلام قبض برق را انتخاب کنید. شما می‌توانید به سادگی جزئیات مربوط به قبض برق خود را مشاهده کنید و سپس از طریق درگاه بانک سامان آن را پرداخت کنید.

با حذف قبوض کاغذی، دسترسی کاربران به جزئیات قبوض محدود شده است. با استفاده از اپلیکیشن پیشخوان 24، جزئیات قبض برق شما قابل مشاهده می‌باشد. با یکبار وارد کردن شناسه قبض، اطلاعات قبض برق شما در پیشخوان 24 ذخیره می‌شود. همچنین می‌توانید برای تمامی قبوض خود نام موردنظرتان را انتخاب کنید.

قبض گاز

قبوض گاز نیز هر دو ماه یک‌بار برای مشترکین صادر می‌شود و چه راهی ساده‌تر از استفاده از اپلیکیشن پیشخوان 24 برای استعلام و پرداخت قبض گاز؟ کافیست شناسه قبض گاز خود را در اپلیکیشن وارد کنید و با انتخاب گزینه استعلام قبض گاز، جزئیات قبض گاز خود را مشاهده کنید و سپس آن را پرداخت کنید. سوابق پرداخت قبض شما در بخش سوابق پیشخوان 24 موجود است و می‌توانید از پرداخت قبض گاز خود اطمینان پیدا کنید.

با حذف قبض کاغذی گاز، دسترسی کاربران به جزئیات قبوض محدود شده است. با استفاده از اپلیکیشن پیشخوان 24 جزئیات قبض گاز شما قابل مشاهده می‌باشد. با یک‌بار وارد کردن شناسه قبض، اطلاعات قبض گاز شما در پیشخوان 24 ذخیره می‌شود و می‌توانید برای تمامی قبوض خود نام موردنظرتان را انتخاب کنید.

قبض تلفن ثابت

- مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی :
در بخش بیمه تامین اجتماعی با وارد کردن کد ملی و گذرواژه قادر به مشاهده سریع سوابق بیمه خواهید بود.
- استعلام سهام عدالت :
در این بخش اطلاعات مربوط به مقدار و سود سهام عدات و سوابق واریزی به حساب شما قابل رویت است.
- استعلام خلافی خودرو :
با وارد کردن شماره 8 رقمی پشت کارت ماشین از تعداد جریمه و میزان خلافی خودر، مکان جریمه شدن و نوع قبض جریمه مطلع خواهید شد و در صورت تمایل می توانید اقدام به پرداخت قبض خلافی نماید.
- عوارض آزاد راهی :
با وارد کردن اطلاعات شماره پلاک خودرو می توانید عواض مربوط به بزرگ ها را مشاهده و پرداخت کنید.
- تصادفات رانندگی،
- بیمه شخص ثالث:
با درج کد ملی و کد یکتای بیمه نامه می توانید بیمه شخص ثالث خود را مشاهده کنید.
- معاینه فنی و تصادفات رانندگی :
با وارد کردن کد VIN خودرو می توانید جزئیات معاینه فنی خودرو و تصادفات رانندگی را رویت کنید.
- نمره منفی گواهی نامه:
با وارد کردن شماره گواهی نامه خود از میزان نمره فنی خودرو و وضعیت گواهی نامه خود می توانید مطلع شوید.
- شناسنامه خودرو و کارت خودرو :
با وارد کردن اطلاعات پلاک خودرو قادر به رویت وضعیت شناسنامه خودرو و کارت خودرو خواهید بود.
- وضعیت کارت سوخت خودرو :
با استفاده از کد VIN خودرو از وضعیت کارت سوخت خودرو مطلع خواهید شد.
- دیوان عدالت اداری
امکان مشاهده جزئیات پرونده های دادرسی با وارد کردن شماره پرونده
- مشاهده جزئیات قبوض
امکان مشاهده جزئیات قبوض مانند دوره کارکرد قبض، مبلغ قبض، مالیات و ارزش افزوده قبوض، شماره کنتور و ...
- استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت با استفاده از شماره تلفن ثابت
- استعلام و پرداخت قبض گاز
- استعلام و پرداخت قبض برق
- حذف قبوض کاغذی
- استعلام و پرداخت قبض همراه اول
- استعلام و پرداخت قبض ایرانسل
- اس

https://pishkhan24.com