سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرداخت قبض با قبضینو

قبض تلفن ثابت 

پرداخت قبض تلفن ثابت همواره یکی از ابراز های پر کابردی و ضروری در محل کار و خانه است به طوری که با ظهور تلفن های همراه و موبایل همچنان استفاده از تلفن ثابت همواره پا برجا است. در این بخش سایر روش های پرداخت قبض تلفن ثابت را بیان خواهیم کرد. لازم به ذکر است یکی ا ز راه پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه، استفاه از سامانه پرداخت قبضینو می باشد. اکثر روش ها نیازمند شناسه پرداخت و شناسه قبض هستند.

قبض تلفن ثابت با  www.tci.ir 

مشترکین تلفن ثابت با مراجعه به وبسایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir میتوانند از سرویس های مشاهده قبض تلفن ثابت و استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت استفاده نمایند. در ا?_ین روش پرداخت اینترنتی قبض تلفن ثابت، پس از ورود به سایت  tci.ir با انتخاب گزینه پرداخت من و تکمیل فرم اطلاعات ثبت نام و دریافت کد تایید و تکمیل ثبت نام میتوانند از بخش پرداخت اینترنتی قبض تلفن به راحتی تمامی قبض های تلفن ثابت خود را پرداخت نمایند. مشترکین ساکن تهران میتوانند برای مشاهده و استعلام قبض تلفن ثابت تهران و استفاده از سایر خدمات اینترنتی مخابراتی به سایت مخابرات تهران به آدرسhttp://tehran.tci.ir مراجعه نمایند. 

پرداخت قبض تلفن ثابت با تلفن

با استفاده از تلفن همراه و تلفن گوشی به را?_حتی میتوانید  م?_بلغ صورت حساب قبض تلفن ثابت را استعلام نماید و در صورت تمایل قبض خود را پرداخت کنید. روش های پرداخت قبض تلفن ثابت با تلفن به شرح ذیل می باشد: پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه
پرداخت قبوض تلفن با 1818 : مشترکین محترم تلفن ثابت میتواند با شماره گیری 1818 (‌از تلفن ثابت یا تلفن همراه) و با داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت، قبض خود را پرداخت نمایند. از دیگر امکانات سامانه پرداخت غیر حضوری شرکت مخابرات (1818)‌ دریافت قبض میان دوره تلفن ثابت است.مشترکان تلفن ثابت می توانند با ?_?_ شماره 1818 تماس گرفته و ریز مکالمات خ?_ود را به همراه آخرین دوره صورتحساب دریافت و از طریق همین سامانه اقدام به پرداخت قبوض خود کنند. در صورتی که پرداخت قبوض تلفن‌های ثابت، آخر ماه و زمان اوج استفاده از این سامانه باشد، اعلام وصول‌ها به طول می‌انجامد اما در حالت عادی حداکثر ظرف مدت یک ساعت، اعلام وصول انجام می گردد و بدهی کابر تسویه می شود. مشترکان تمامی بانک‌های عضو شتاب با دارا بودن رمز دوم کارت خود می‌توانند به پرداخت غیر حضوری قببرای پرداخت آنلاین قبض میتواند از این اپلیکیش های استفاده کنید. از جمله نرم افزاز های پرداخت معروفی می توان به اپلیکیشن آپ، سکه و نرم افزار پرداخت قبضینو اشاره قبضکرد. در دسترس بودن و پرداخت آسان قبض، انتقال وجه و پیگیری قبوض پرداخت شده و کارت به کارت از مزایای این نرم افزار ها است.ض با 1818 اقدام کنند. اگر پس از پرداخت توسط سمانه 1818  اتصال تلفن انجام نگیرد، مشترکین میتوانند با مراجعه به سایت مخابرات و درج 4 رقم اول تلفن ثابت خود به?_ شماره تماس مرکز پاسخگویی که به منطقه آن ها مربوط است، دسترسی و از کارشناسان مربوطه پیگیری نمایند. 
پرداخت قبوض با سامانه 200 : شرکت مخابرات استان تهران برای راحتی شهروندان تهرانی سامانه 200 را طراحی کرده است. مشترکین با شماره گیری 200 و درج شناسه قبص و شناسه پرداخت میتوانند تمام قبوض خود را ( قبض تلفن همراه اول، قبض گاز، قبض تلفن، پرداخت قبض مالیات و قبض جریمه) را پرداخت نمایند. از برنامه‌های آینده این سامانه، فروش شارژهای اعتباری تلفن همراه و کدهای دستوری ( امکان دسترسی از طریق USSD) است.

 

مشاهده قبض تلفن  با اس ام اس( سامانه پیامکی)

برای دریافت خلاصه صورتحساب دوره، مشترکین میتوانند با ارسال شماره 8 رقتی تلفن ثابت خود بدون کد به شماره 3000713 خلاصه صورتحساب دوره ای خودر ار مشاهده نمایند. استفاده از این سرویس پیامکی رایگان است.

استفاده از اپلکیشن های پرداخت قبض

اپلیکیشن های  پرداخت موبایلی پرداخت اینترنتی قبض تلفن ثابت  که در نسخه های مختلف IOS و اندوریدی و ویندوزی ارایه می شوند، امکان پرداخت آسان  را فراهم کرده اند. 
برای پرداخت آنلاین قبض میتواند از این اپلیکیش های استفاده کنید. از جمله نرم افزاز های پرداخت معروفی می توان به اپلیکیشن آپ، سکه و نرم افزار پرداخت قبضینو اشاره قبضکرد. در دسترس بودن و پرداخت آسان قبض، انتقال وجه و پیگیری قبوض پرداخت شده و کارت به کارت از مزایای این نرم افزار ها است. 

https://www.tci.ir/index.html
در صورت نیاز به قبض کاغذی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه فرمایید و برای دریافت اطلاعات بیشتر، در ساعات اداری با شماره 36999 تماس  بگیرد.